4e dag, 24 juli

24 juli 2014 - Bangkok, Thailand

Vanochtend om half 7 opgestaan en om 10 over 9 zaten we op de fiets van Ko van Kessel tot half 12. We zijn door China Town gefietst en hebben Wat Traimit bezocht. Een gouden boeddha van 14 meter hoog en in gewicht 5,5 ton. Het ligt aan de oostkant van Bangkok in de oude farang wijk. Na de lunch bij het Royal Orchid Sheraton met ons 5-jes op de taxi boot voor Thai mensen naar pier 13 gevaren waar Thom en ik een Tuctuc hebben genomen van Tuctuc chauffeur Schumacher. We zijn met zijn tweetje als een dolle door Bangkok gescheurd en hebben enorm gelachen samen. Stiekem was het soms ook wel een beetje eng, maar dat vertellen we natuurlijk niet. De rest van de familie nam veilig een taxi. Thom en ik hebben een shoppingmall opgezocht om zijn scherm van telefoon te laten maken omdat dit hier goedkoop zou zijn. Kostte helaas nog 4000 bat (100 euro). Dat hebben we dus niet gedaan. Nog maar een jaartje tegen een kapot scherm aankijken en beter op je spullen passen. ;-) Nog lekker gezwommen, in hotel gegeten en vroeg naar bed.