12e dag, 1 augustus

1 augustus 2014 - Chiang Mai, Thailand

Om 8 uur vertrokken met Nick en Thom. Jacques en Lucy bleven lekker een dagje chillen en hebben de prachtige oude stad bezocht. Nick en Thom hebben eerst olifant gereden door de jungle en bij het wachten heb ik een meneer gevraagd of ik hem mocht helpen met zijn olifanten wassen. Hij was meteen enthousiast. Daar hou ik van en wat heb ik genoten. Toen de kids terugkwamen zijn we de andere olifantjes gaan wassen in de rivier. Te schattig. Daarna zijn we gaan raften op bamboe vlotten en na de lunch gaan wandelen over de rijstvelden waar we uiteindelijk aankwamen bij een kleine waterval. Nick en Thom hebben daar heerlijk gezwommen en ik raakte in gesprek met een lief Mong vrouwtje die zat te weven. Ze heeft het me uiteindelijk ook geleerd. Best moeilijk hoor. Vanavond samen met Nick en Thom gegeten in DoeDee, schuin aan de overkant van ons hotel, waar ze bitterballen en biefstuk hadden. 1 groot feest voor de kinderen. Jacques en Lucy hebben gezellig gegeten me Peter, Imelda en Charlotte. Nog even met Nick in de hotelbar gekletst en Thom op bed gelegd want die was helemaal gesloopt na deze super leuke maar volle dag.