13e dag, 2 augustus

2 augustus 2014 - Chiang Mai, Thailand

Om 9 uur op de fiets gestapt met Jacques en Nick. Thom is gezellig bij Oma gebleven bij het zwembad. We hebben 34,5 km gefietst over de rijstvelden en het platteland in 4,45 uur. Tempels bezocht onderweg en een meer dan 100 jaar oud ziekenhuis voor lepra patiënten. Daarna heb ik de was weg gebracht aan de overkant van het hotel en nieuwe vriendinnen gemaakt bij de massagesalon ernaast. Het was er zo gezellig en ik werd er zo volgestopt met Thaise lekkernijen, dat ik na de pedicure behandeling van een uur nog een uur ben blijven plakken voor een voet massage. Heerlijk. Totale kosten voor 2 uur verwennen + nagels lakken 10 euro. Om te gieren. Vriendinnen voor het leven zijn ze en maar zwaaien als ik het hotel uitkwam. Volgens mij heb ik nog te veel betaald ook. Hahaha! Het is ze van harte gegund. Lekker gegeten met zijn vijfen bij Mario's en daarna met Nick en Lucy de nightmarket afgestruind. Want Nick vindt winkelen niet leuk maar struinen wel volgens zijn eigen woorden. ;-) Nick heeft heerlijk staan onderhandelen voor wat souvenirs. Thom bleef gezellig bij Opa.